Testimonialul unui parinte al unui copil cu Sindrom Down care face terapie transformatoare P+OT

În calitate de părinte al unui copil cu Sindrom Down, pot mărturisi că dra psihoterapeut ne este alături de mai bine de patru ani, timp în care am beneficiat de servicii de înaltă calitate, implicare și susținere.

Terapia holistica de care beneficiază fetița noastră i+a adus mari plusuri, pe plan fizic, cognitiv, comportamental și emoțional.

Astfel, fetița noastră a înregistrat reale progrese în acest sens. Amintesc printre acestea că i s+au dezvoltat abilitățile de autonomie personală, de motricitate și lingvistice.

A achiziționat multe deprinderi precum scrisul, cititul, calculatul și memorarea de scurte poezii.

Prin logopedie și+a format abilități de comunicare, vorbind mult mai corect și mai fluent, dar și abilități sociale de comportament civilizat în familie și la școală, învățând să se implice în treburile gospodărești și să respecte regulile. Fetița noastră colaborează cu mai multă ușurință și este mai înțelegătoare de când face terapia transformatoare P+OT.

Dsoara terapeut a facut un plan comportamental de la primele ședințe și asta a ajutat+o pe B. să manifeste un comportament cu mai multe momente în care ascultă cu ușurință și acceptă să manifeste comportamente adecvate vârstei ei și unei interacțiunii respectuoase cu ceilalți.

Totodată, i+au crescut gradul de independență, încrederea și stima de sine. Acum, B. se îmbracă, se piaptănă și mănâncă în mod independent. Se implică cu mai multa responsabilitate în gospodărie: aranjează lucruri prin curte, dă de mâncare la animale (găini, iepuri, rațe, căței, pisici, cal), face curățenie exemplară la cal și mătură cu mare plăcere. B. întinde rufe, spală vase, pune masa și o strânge. Pune rufe la spălat și pune mâncare în farfurie cu ajutor.

Exercițiile fizice și stimulările senzoriale i+au îmbunătățit coordonarea și tonusul muscular.

Ca noutate, B. a învățat să taie pâinea cu cuțitul și să+și facă un sandviș, singură. Acum, mănâncă la bucătărie. Șterge praful prin casă. Își pune singură manualele în ghiozdan, însă are nevoie de ajutor pentru a pune caietele corespunzătoare și alte materiale în ghiozdan. Știe orarul pe dinafară și manifestă dorință internă și plăcere de a merge la școală, de a face limba română și matematică.

A învățat tabla înmulțirii cu 0 si 1. În prezent, învață tabla înmulțirii cu 2 și 3. Stăpânește mai bine numerele de înainte și după, exersând în prezent cu sute și mii până la cinci mii, însă are nevoie de ajutor la calculele cu trecere peste ordin.

De asemenea, unul dintre cele mai importante achizitii este dezvoltarea motivației interne, fetița noastră dorind cu ardoare să facă fișele de la temă, așteptând cu nerăbdare următoarea ședință de terapie.

Pentru noi, terapia cu dra psihoterapeut este deosebit de importantă și suntem conștienți că toate progresele realizate de copilul nostru i se datorează.

Îi suntem recunoscători și îi mulțumim drei Elena Giurgiu pentru contribuția la evoluția și formarea copilului nostru! 🙏💐

Poza pentru articolul *Testimonialul unui parinte al unui copil cu Sindrom Down care face terapie transformatoare P+OT* preluată de pe siteul: https://www.asistentasociala6.ro/noutati_doc_2442_servicii-complexe-oferite-persoanelor-cu-sindrom-down-in-sectorul-6_pg_0.htm